video Mascom

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Pondělí Září 26 16:39:27 CEST 2005

Kupodivu funguje.
Trochu podivne ovladani na dalkovem, ale da se to skousnout.
Je haklive na "kvalitu" kazet, respektive ma silne problemy pri pretaceni
kazet.
Jeste presneji, nevim na cem to zalezi, ale nekdy se mu nechce previjet
kazetu
na zacatek, pokud neni na konci kazety. Kvedla velice pomalu, nekdy
pomuze kazetu vysunout a zase zasunout a pak se rozjede.
! Rezimy chodu neindikuje na display, ale jen na OSD televizoru!
Za tu cenu se to da prezit, a cekam uz aby spadly ceny HDD/DVD recorderu.
JURP