Rizeni vicemistnych LCD

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Září 26 14:19:38 CEST 2005

No je-li tech segmentu fakt 50, tak bych to tipoval na 4 plane po 13
segmentech (==max 52 segmentu). Jak uz tu nekdo psal, tak to bude na
tech plane vyvodech 0V U/2, U (na kazdem z nich vzdy na 1/8 periody
0V, 1/8 periody U, zbytek U/2.
ac je to napajene z 1.5V, tak bych tipoval, ze U bude 3V (staci z
nejake pumpy a na osciloskopu to taky muze byt rada jehel). Na
ostatnich vyvodech budou prubehy z 0V a U (U opet nejspis jehlovite).
Ta perioda bude asi odpovidat frekvenci 40-200Hz.
Nejjednoduzsi je asi si osciloskopem najit ty 4 fousy od backplanes
pak si to odzkouset pomoci nejakeho MCU ktere segmenty jsou na jakem
dratu/backplane.
Marek