Rizeni vicemistnych LCD

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Září 26 12:30:11 CEST 2005

Tady bude asi jenom dvoufazove rizeni a deleni na 1/2.
Pisete takove picusoviny, ze jsou tam ruzne napisy (to je vzdy jen 1
segment), ale kolik sgmentu maji celkem ty cislice nepisete.

Danhard

Prece jen jeste jeden dotaz: Pokud jsem to spravne pochopil, tak segmenty
jsou pripojovany na ruzne napetove urovne tvorene delicem mezi 0 a Vcc (5V).
Ten teplomer, do ktereho jsem se dival ma ale napajeni 1.5V, takze tak male
napeti uz asi moc delit nejde. Jedine, co me napada, je matice a pokud je na
radku polovicni napeti, nesviti, at je na sloupci 0 nebo 1. Je to tak? Nebo
si to predstavuji jak Hurvinek valku?
Martin Zaruba