Lepeni Chladicu na IO.

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Neděle Září 25 14:30:41 CEST 2005

Já, když jsem páčil chladič z voodoo3, tak jsem na to použil plochý
šroubovák a pomocí páky mezi DPS a chladičem jsem sundal bez poškození
hliníkový profil. Nejprve sem to zkoušel z jedné stany, tam to moooc
dobře drželo, potom nasledoval druhy roh a na to stačila cca 1/3 síly co
jsem použil u toho prvního rohu. Šlo to samo :-)

Potom jsem studoval, čim že to maj přilepené, a to připadlo ze je to
nějakou keramickou směsí  =-O .

Pavel prochazka.zde.cz