akumulace energie pro solenoid

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Sobota Září 24 14:32:56 CEST 2005

> Ja bych primo navrhoval superkapacitor a ted si nedelam srandu. Byl u nas
> zastupce ECOM a maji to v katalogu jako novinku. Napeti snad 2,5V,

Jo u nas byl taky, mozna ze to do Prahy vzal pres Nymburk

> A ted tu nejdulezitejsi, velikost a cena

No co tehda povidal a mel na ukazku sebou tak prekvapive male a levne
ale uz si nepamatuji.Takze kdyz nam tu p. Hanzal spocital 0.3F tak tak
maly bohuzel nejspise neni, nejmensi co jsem ted v rychlosti u Maxwellu
nasel je typ PC5-5 2F/5V a rozmer je 17x23x9mm, maji tam i moznost
online objendnani a tam u tohoto typu je cena pro 5ks 20/ks a pri 100ks
jen 10/ks, v jake je to mene nevim ale predpokladam, ze v dolarech.
350F/25V je valec 33x61.5mm a maji u nej napsano 29/ks pri 5ks.

Pavel

P.S.

> to má být rozbuška?

No pokud ano a nema to byt zabavna pyrotechnika nebo tazatel nedospel k
nazoru, ze bez fyzicke likvidace se soudruha Prdoubka nezbavime a
nehodla to realizovat, asi bychom meli vazit odpovedi...