Lepeni Chladicu na IO.

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Sobota Září 24 13:38:49 CEST 2005

> Nesly by snad bezne koupit ? Mely na sobe oboustrannou lepici folii. No a
> ted mne napada, ze ta se take bezne prodava, ale nevim jak se vyrovna s
> teplem procesoru a jak by to bylo vubec s prevodem tepla na chladic, kdyz ta
> folie neni k tomuto ucelu primarne urcena.

Delaji se ruzne teplovodive folie urcene pro spojeni chladice a
soucastky. Nektere jsou jen jako nelepena vypln drzena mechanicky tlakem
soucatky a chladice, nektere maji lepici vrstvu z jedne strany, nektere
z obou. Dodava to Ecom od ktereho jsme meli vzorky ale jen
jednostrannych nebo bez lepici vrstvy, v katalogu jsem ale oboustranne
nasel. Cena ovsem neni nizka, resp. je ale prodava se to po vetsich
platech takze by Vas ten 1 ctverecek 15x15mm mohl prijit treba na
2.000kc a zbytek A4 do supliku...

Pavel