zdroj 300V

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Září 23 13:22:54 CEST 2005

On Fri, 23 Sep 2005, Pavel wrote:

>  Zdravím,
>
>  potřebuji vyrobit zdroj cca 250-300V 10A aby byl co nejjednodušší a měl
>  velkou účinnost. prozatím jsem zkoušel usměrnit sítové napětí, ale je tam
>  moc velké zvlnění. Nemá někdo nějaký tip jak to napětí vyhladit?

Neco na zpusob PFC ? To je v podstate spinany zdroj ktery ma na vstupu hodne
zvlnene napeti a na vystupu malo, ma za ukol linearizovat proudovy odber
nelinearni zateze. Obvykle to maka jako step-up menic jen to pracuje s
ponekud vetsim napetim a se silne promennou stridou. Na vystupu toho step-up
menice jiz muze byt silny filtracni kondenzator na kterem bude zvlneni male.