terminal v DOSe

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Září 23 11:33:19 CEST 2005

Zdravim vsetkych,

pri testovani noveho kompu nam vznikol problem, ze nie sme nanho schopni
preniest data pomocou term95 (z balika okolo nc5) pouzitim ZMODEMu.
Hadze spustu chyb az sa nakoniec zakucka. Ideme 115200. Kable su plne
zapojene a v poriadku, viacero vyskusanych. Protikus v poriadku, viac
vyskusanych, ktore navzajom idu - obcas sice hodia CRC chybu ale len
sem-tam a bez problemov sa z toho spamata. Pri nizsej rychlosti (9600)
je to sice o nieco lepsie, ale nakoniec sa to zakucka tiez. Data ked sa
prenasaju ako RAW tak prejdu bez problemov vsetky. Nas vlastny prenosovy
program (ktory vsak je half-duplex) ide uplne bez problemov.
Novy komp ma onboard UART v SuperIO W83977AF a v pridavnej karte ma
16C554 od TI; problem je rovnaky pri pouziti oboch. Oba pouzivaju
rovnaky prevodnik urovni (HIN213), ale vystup z neho vyzera na
osciloskope zdravo (hrany lepsie ako 1/10 bitovej dlzky, amplituda okolo
8-9V).

Zaver je zatial chyba v term95.

Doteraz som term95 pokladal za akusi referenciu.
Ma niekto z pritomnych podobnu skusenost?
Nemoze mi niekto doporucit nejaku vyskusanu implementaciu Zmodemu (alebo
Kermit alebo nieco obdobne) pod DOSom, aby som skusil nejaky "nezavisly"
test?

Dakujem,

wek