Malinky sroubovacek

Ales Filip afilip@atlas.cz
Pátek Září 23 09:01:46 CEST 2005

Hello David,

Záleží na tom, jak často ten šroubovák bude používat. U nás ve výrobě, kde se
používají denně, jsou šroubováky od Narexu za 60Kč drahé. Jsou to šroubováky na
jedno použití. Vyzkoušeli jsme už všechny možné značky, a skončili jsme u
šroubováků BAHCO. Křížáky PH0, PH1 stojí okolo 170Kč, PH00 jsou levnější.
Kdyžtak tady mám jejich tištěný, cca 8cm silný katalog, takže mohu soukromě
poslat ceny některého nářadí, které vás zajímá.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic