Cim budit 3,5 mistny LCD

Jan Kral kral@fortech.cz
Pátek Září 23 07:22:41 CEST 2005

Ja jsem to osobne resil tak, ze jsem pripojil vsechny vyvody LCD vcetne spolecne zeme primo na porty 40ti vyvodoveho procesoru (pro 3,5 mistny by mohlo stacit 24-25 portu). Segmenty, ktere maji svitit maji opacnou hodnotu vystupu nez spolecna elektroda a v rytmu 300Hz cele invertuji. Zatim jsem nepozoroval ze by to nechtelo fungovat.
Je to jednoduche a v podstate zadarmo, protoze ten procesor by tam byl tak jako tak.
JK