Poslech krystalky v Liblicich

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Září 22 11:46:56 CEST 2005

MP> Ovsem zarovicku jsme nerozsvitili (moc se nedivim, antena ani
MP> uzemneni nestala za nic, a obecni pumpu ci neco podobneho jsem do
MP> obvodu nezapojoval), ani mluvici/hrajici okap nepotkali. Funguje
MP> nekomu z Vas neco z toho spolehlive? Nekdy priste bych to rad zazil.

Fungovalo mi rozsviceni zarovicky v konstelaci
  83m LW mezi barakama
  Ant díl z RM31, upraveny (jenom zapojeni, nikoliv hodnoty
  soucastek) jako paralelni obvod s vazebni civkou.
  zarovka 6V/50mA (telefonni)

639kHz naladit neslo, ale pri stazeni na nejnizsi kmitocet svitila
docela obstojne. Pri vyladeni na 1,8MHz bylo na vstupu TCVR jeste
cca 2Vpp signalu. (chudak M160)

Tomas