ATmega8 - ISP programovani

superpavouk1@volny.cz superpavouk1@volny.cz
Čtvrtek Září 22 11:45:38 CEST 2005

Dobry den,
potreboval bych poradit s programatorem na procesor ATmega8L-8PI
(zkousel jsem i ATmega8-16PI). Postavil jsem programator podle
obrazku
http://www.lancos.com/e2p/avrisp-stk200.gif
konektor je propojeny na procesor, na procesoru je dale pripojeny
krystal 7,3MHz a dva kondenzatory 27pF. Cele je to pripojene na 5V
vcetne nohy AVCC procesoru. K programovani pouzivam PonyProg.
Zarizeni ale nefunguje. Mam k mereni pouze ruckovy merak. Kdyz se
divam primo na nohach procesoru tak na MOSI,SCK,RESET nohach data
prichazeji(neco se tam deje), ale na noze MISO procesor nikdy nic
neodpovi. Poradte mi prosim co delam spatne, zkousel jsem vsechny
mozne konfigurace PonyProgu a nejde mi to.

Predem dekuji Petr