MirneOT: doporucte akumulatory

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Září 21 22:10:37 CEST 2005

Jednoznacne Sanyo - dellaj se uz i 2,5Ah (NiMh  ......jinak mam 4 roky
stare N-3U  (700mAh NiCd) dodnes plne funkcni a s 90 procenty kapacity...

Nedavno jsem koupil N-3US  ( NiCd 1Ah - vetsi kapacitu v tuzce a NiCd
jsem nevidel)  jedine clanky, ktere jsou v blesku pouzitelne a vydrzi i
jednu "akci" tady se NiMh nechytaji...
Ruzne clanky od "Kinetic" "Mayo" " FiF" "Beghel" atd. Ktere jsem koupil
za "super cenu"  mi vetsinou lezi v supliku a davaji se obcasne do
pipajicich hracek, na to tak akorat staci... :-)
Honza