MirneOT: doporucte akumulatory

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Středa Září 21 16:32:26 CEST 2005

Preco? Strucne: hlavne rychle samovybijanie (tyzden-dva-tri po nabiti
som sa na ne nevedel spolahnut)
Zdanlivo nedostatocna kapacita (objektivne som ju nikdy nemeral)
Boli pouzivane v digi fotaku. (vtedy starsi model "zral ako svina" -
sorry za vyraz, vhodnejsi vsak nepoznam:-)) )

Toto pre tych, co maju viac casu na citanie:

Mam styri kusy AA 1700mAh. Takze ziadne mnozstvo na velku statistiku.
Nabijal som ich najprv blbou nabijackou - zdroj prudu 120mA samostatne
pre kazdy clanok. Sokojny som nebol. Dovody su uvedene vysie.

Kupil som SANYO 2100mAh a nabijacku EPSON (urcena pre aku. SANYO s nalepkou EPSON)
Tato nabijacka uvedene clanky GP odmieta nabit.(!!!)
V aute pouzivam nabijacku GP power bank smart GPPB-01 (pretoze ma
napajanie 12V) Aku GP sa sice nabiju, ale dost sa hreju.
Zrejme vacsi vnutorny odpor. To sa len domnievam, nemeral som.
SANYO v tej nabijacke chodia jedna basen. (tu su trosku emocie:-) )

Tolko moj pribeh. Mozno som mal len smolu, ale stratena dovera sa
tazko ziska spat. To by mi musel niekto GP clanky darovat, kupujem len
SANYO.
IK

RaPV> Bez jakychkoliv emoci... mohu vedet duvody? Velmi me to zajima...

RaPV> RadekCX

RaPV> Hw-list@list.hw.cz