OT ale totalne, reklama; Was: OT: DF Canon A70 a DOS - pro zajimavost

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Září 21 16:15:43 CEST 2005

Jirka wrote:
> Jo, za kazdou cenu. I za cenu totalni demence. O tom to prave je.

Skuste to brat tak, ze tie fotaky vyrabate a pochopitelne ich chcete
predat co najviac.
Ludom, ktori vedia, co je to stabilizator obrazu, to netreba pchat do
reklamy, to su ti co si ten fotak osahaju atd. a potom sa rozhodnu; na
nich reklama zvacsa neplati, hoci aj agresivna (mozno obcas prave naopak
ich odpudi, aj ked asi to je dost zriedkave).
No a kedze takychto je malo, pre ostatnych to chce "nazorne" predviest.
Ano, za kazdu cenu. Pointa je zaujat, nie oznamit funkciu a detaily; na
to je cas neskor, ked sa uz zakaznik o vec zaujima.

Mimochodom, Jirka, strasne rad by som vedel, ze ak by ste pocitili ze
Vam ubuda prace len preto ze sa stavate coraz menej znamym prip. sa
zuzuje okruh Vasich znamych, a chceli by ste sa trocha spropagovat, po
akom prostriedku by ste siahli... (toto nie je rypanie ci ironia ale
uprimny zaujem)

wek