OT: DF Canon A70 a DOS - pro zajimavost

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Září 21 15:53:35 CEST 2005

Ja netvrdim, ze stabilizatory obrazu nefunguji - jenom nefunguji tak, jak to ukazuji v reklame - zenska lita nahoru dolu v rozmezi pul metru az metr a visi hlavou dolu, ja nevim jak kdo, ale ja bych pri takovy tresavce mel problem vubec udrzet fotak abych neco videl v hledacku. Proste blbejsi reklamu uz vymyslet nemohli. Chapu ze reklama ma zujmout, ale snad ne za kazdou cenu. Stabilizator muze odstranit rozklepani v rukach, ale ne ze by pak clovek moh jezdit rodeo na bejkovi a pritom jeste fotit.

P.K.