OT: DF Canon A70 a DOS - pro zajimavost

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Září 21 15:47:01 CEST 2005

Ted uz jsme sice uplne OT, ale stabilizatory samozrejme funguji (a nema je
jen Panasonic) umoznuji fotit s casy cca 3x delsimi nez bez nej. Ja bych to
v tom vasem pripade videl spis na to, ze fotak usoudi, ze kratsi casy (tedy
casy ktere zhruba odpovidaji znamemu pravidlu ze cas ma byt kratsi nez
prevracene hodnota ohniskove vzdalenosti) uz neni treba stabilizovat a
stabilizator vypne (treba prave kvuli spotrebe). Jinak by totiz stabilizator
musel zareagovat i na ten pohyb pri stisku spouste, ono totiz prave pri nem
musi ten stabilizator pracovat, jinak to v podstate nutne neni a pokud vubec
v tu dobu stabilizuje, tak kvuli tomu, aby se v hledacku neklepal obraz a
lip se komponovalo (pokud se u podobnych cvakatek vubec da takovy termin
pouzit... :-)

Dusan Dolezal