(formaty) schema Tesla 813a

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Září 21 14:05:47 CEST 2005

> Pripoustim ze tento format bezne nepouzivam. V priloze je, jak mi to
> zobrazilo ACDSee.

No a z tohohle hlediska je lepsi pouzit PNG, pac ho bezne znaji i BFU (tim chci rict, ze je to pomerne znamy a rozsireny format, ve srovnani s DJVU) a otevre ho v krajnim pripade i MSIE a to i bez specos pluginu.

IMHO to neni potreba dal resit.

Taky jsem nedavno zjistil, ze soubory SKF otevru v Xnview, ale s mizernou citelnosti (je to format z programu Auto*sketch, coz je takovy Auto*cad pro chude, ale SKF soubory v Auto*cadu neotevrete). Z toho plyne pouceni, ze prislusny soubor je nejlepe otvirat v prislusnem SW (nebo aspon v nejakem, ktery ma pro nej dostatecnou podporu).

P.K.