MirneOT: doporucte akumulatory

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Září 21 13:27:41 CEST 2005

Co jsem slysel, nejlepsi jsou SANYO, ale sam mam doma jen GP, ktery jsou hodne rozsireny asi hlavne kvuli marketingu ;-)

Pouzivam je v digitalnim fotaku uz asi 3 roky (za tu dobu mam uz treti fotak) a nestezuju si - i kdyz jsou to jen 1800mAh. Neprovadel jsem ale zadna mereni ubytku kapacity atd. tak nevim, jak moc od ty doby zestarly.

P.K.