MirneOT: doporucte akumulatory

Tomáš Chvátal tchvatal@ezop.cz
Středa Září 21 13:27:08 CEST 2005

Za me jednoznacne Sanyo. Mrknete do diskuzi na
http://www.cbradio.cz/forum/list.php?f=24
a hledejte "aku".
Mam nejake levne NexCelly z gm (2100) (tehdy asi za 60,-) a Sanya (2100) a
neda se to srovnavat.
Vnitrni odpor znatelne mensi, kapacita znatelne vetsi.
A Sanyo 2500mAh dnes clovek koupi za 80-85,- v model.prodejne.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

Zdravim,

   planuji obnovy sveho "akumulatoroveho parku" (AA a AAA akumulatory) a
chtel
   jsem  se  zeptat  na vase zkusenosti - ktereho vyrobce doporucili ci
naopak
   vyloucili.  Jde mi o co nejvyssi kapacitu a (logicky ;) co nejvyssi
kvalitu
   a zivotnost... Doufam, ze nerozdelam flamewar ;)

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy