Robot na vkladani CD do vypalovacky ?

Ondrej Luks luciusb@centrum.cz
Středa Září 21 12:05:22 CEST 2005

Je tam podminka na pouziti nemodifikvane vypalovacky? Pripada me to
trochu prilis umele reseni s rukou prendavajici CD, nebo spis prilis
lidske resreni. Chytani a noseni CD presne na misto bez lidske kontroly
bude podle me prilis chybove. Vkladani bych se asi pokusil resit
vhazovanim cd na suplicek, neco jako spindl zaveseny hlavou dolu nad
suplickem z ktereho se bude po jednom cd upoustet. A odber-pokud je
mozne zasahovat do vypalovacky, bych resil proriznutim suplicku ze
predu, tak aby po vysunuti stacilo lehce zvednout spindl pod suplikem a
nabodnout tak cd - po zajeti supliku cd zustane venku a sjede na dno
vystupniho spindlu.