Patch kabely

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Září 21 11:40:21 CEST 2005

Pred nejakou dobou jeste na zakazku delali, mam je skoro za rohem a tak
jejich sluzeb obcas vyuzivam.
Nedavno delali pro jednoho meho zakaznika spec kabel, ale je fakt, ze nebyl
moc spokojeny. Pro 8 dratu se stinenim do mini din 8 je potreba pouzit
kvalitni material a to se asi nestalo. Kabel nevydrzel ani tretinu toho co
original.
Ale jinak jsem s Krupem spokojeny. Naposledy mi vyhoveli i v zaslani kuryrem
a vytrhli mi tak, jak se rika, trn z paty.
J. Polivka

Krup donedávna vůbec nenabízel cat6 kabely a nevím, jestli vůbec budou
ochotni udělat kabely na zakázku. Každopádně už jsem dostal několik
konkrétních nabídek...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death