energie z tuzkove baterie

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Září 20 18:41:56 CEST 2005

Snad jen dopnim NiMh lze relativne bezne koupit v 2600mAh a videl jsme
vzorky 2900mAh.
2600 jsem testoval a jeden kus mel v realu 2530 druhy 2610 mAh, testovano
podle podminek definovanych GP.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Danhard
Sent: Tuesday, September 20, 2005 6:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: energie z tuzkove baterie

Zinkouhlikova tuzkova baterie cca 600mAh polocas samovybijeni 1 rok
Alkalicka cca 2000mAh / 3 roky Akumulatory NiCd do 1200mAh / 3mesice NiMH
akumulatory do 2400mAh / 3mesice

je to priblizny odhad

Danhard

Mozna skolacka otazka .. prosim nekamenovat, nechce se mi myslet

Jak to je s energii v obycejne tuzkove baterii a akumulatoru

Kdyz vemu novou levnou tuzkovou baterii (za petikacku) a nabity akumulator
(stejne velikosti) ... zatizim je obe proudem, napr. 50mA ... ktera z nich
mi dele vydrzi?

Diky

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )