GP a pod. bylo RE: wifi v panelaku

Tony Malecky tony@malecky.cz
Úterý Září 20 17:13:35 CEST 2005

Zdravim

presne tak, stejne jsem se ptal CTU ja,

VO_R_10_08_2005_24 obsahuje v clanku 2 odstavec C vyslovene udaj o tom
ze se antena nesmi menit.

VO_R_12_08_2005_34.pdf jiz uvedeny odstavec ma vypusten a navic na konci
je uvedeno proc byl vypusten  - ze je povinnost vyrobce a prodejce
definovat v navodu, jake anteny je mozno pripojit tak, aby nebylo
poruseno VO (zjednodusene napsano)

Na dotaz proc v jednom VO to je a ve druhem ne, jsem dostal odpoved ze
proto, ze v VO_R_10 to nikdo nepripominkoval, a tak to tam zustalo...

Z toho podle mne vyplyva, ze vyrobce(dovozce, prodejce) je povinnen
definovat v navodu k obsluze, jake anteny je mozno pripojit aby nedoslo
k poruseni VO. Odpovednost je ovsem na mne, jakou antenu si pripojim, a
nesmim pak prekracovat uvedene limity... Nenasel jsem nic co by mi
branilo, antenu si vyrobit sam. Pokud ma nekdo jiny nazor, rad se poucim.

Na dotaz, jak si vykladat clanek 2 odstavec l (el)  - jestli smim pouzit
jiny napajeci zdroj - napriklad externy redukci napajeni POE, nebo jiny
konektor, nebo jinou antenu jsem jeste odpoved od CTU nedostal...

Modelaru se ale  netyka ani jedna z vyse uvedenych VO...

Tony OK1HMA