Jake profi naradi - stipacky

Milan Horák stranger@tiscali.cz
Úterý Září 20 16:32:41 CEST 2005

Zdravím,

také přispěji ... blahé paměti jsem měl nějaké Xurony a nejlepší na nich
bylo, že měly mimoběžné čelisti, takže se tupily jen o ty vývody (tedy
spíše netupily vůbec). Pak jsem je půjčil a ON s nimi povoloval matku
M6. Teď mám Bahco 2101G-125 (620 peněz) a ty bych měl mít až do smrti,
neb mají specifikaci na 1.4mm ocelovou strunu. Typ těch Xuronů ale nevím :o(

Milan