Vyroba plosneho spoje pomoci folie

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Úterý Září 20 14:10:45 CEST 2005

Zdravim

jen tak na zkousku jsem si koupil v GESu folie na primou vyrobu plosnych
spoju.

Prvni plosnak se povedl uplne perfektne (rozmer cca 10x 10) nemusel jsem
retusovat, proste jsem kuprextit nahral, prilozil folii s motivem pozehlil a
bylo hotovo.

Jenze ja ten  postup nejsem schopen zopakovat, zkousel jsem pouzit i nosnou
folii pod samolepici stitky, ale se stejne spatnym vysledkem.

Med pred nazehlovanim prebousim brusnou houbickou 300, odmastim nitroredidlem.

Jenze pri nazehlovani mam pocit ze ten toner se jaksi nechce k medi prilepit,
na folii drzi blbe, ale na medi jeste hur, takze se trha a vysledek je
tristni.

pouzivate nekdo tuto metodu, delam neco evidentne blbe?

PS. Fotocesta se mi nechce pouzivat, delam jen jeden az dva plosnaky rocne a
fotocesta je na to postup prilis komplikovany.

Dekuji

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo