Re: OT: Odborné knihy a součástky

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Září 20 07:21:37 CEST 2005

Dobry den,

mel bych zajem o tyto knihy pokud jsou jeste k mani a je moznost je zaslat
to na dobirku.Jsem zacinajici nebo znovuzacinajici
elektrotechnik/programator a spousta knih se mi bude hodit. Dekuji predem.
Adresa: Jaroslav Čapek, Smetanova 20, Bruntál, 79201

A knihy :

BRENDÁŠ, Miroslav: Amatérské elektronické konstrukce a zapojení. Čes.
Budějovice, Kopp 1993.

BÉM, Jaroslav: Integrované obvody a co s nimi.P., SNTL 1977.

BÉM, Jaroslav: Integrované obvody a co s nimi. 3. vyd. P., SNTL 1990.

 BERNARD, Jean-Michel: Od logických obvodů k mikroprocesorům. Metody
systémového návrhu. P., SNTL 1983.

BERNARD, Jean.Michel: Od logických obvodů k mikroprocesorům. Použití metod
systémového návrhu.P., SNTL 1984.

DĚDINA, Boris: Mikroprocesory a mikropočítače. P., SNTL 1981.

REKTORYS, Karel: Přehled užité matematiky. P., SNTL 1968.
 S pozdravem Snehulak