rotacny enkoder s absolutnym kodom

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pondělí Září 19 15:11:55 CEST 2005

Mohl by to být tento absolutní snímač ?
http://www.ifm-electronic.com/ifmcz/web/dsfs!RN6009.html

S pozdravem
Pavel Poucha

From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, September 19, 2005 2:45 PM
Subject: rotacny enkoder s absolutnym kodom

Mam taku otazku :-)
V aplikacii mam potenciometer, ktory cez linearizacne tabulky riadi dva
prudove zdroje. Vzhladom na to, ze z objektivnych dovodov nemozem pouzit
mikroprocesor potreboval by som nieco ako viacotackovy
potenciometer/enkoder s absolutnym kodom na vystupe (inkrementalny je
nevhodny). Rozlisenie staci 255 bodov, tak 10 otacok.
Da sa to vyriesit cez potenciometer-AD prevodnik, ale keby bolo nieco
jednoduchsie s priamym cislicovym vystupom tak by som preferoval toto.
Nejaky napad?
balu