klicenka

Stanislav Jurnečka sjurnecka@volny.cz
Pondělí Září 19 10:22:45 CEST 2005

Kdysi jsem mel central s alarmem (plovouci kod). Jednou se mi stalo, ze jsem
si mimo dosah prijimace hral s vysilacem (klicenkou) v kapse a mackal a
mackal na tlacitko. Nevim uz jak dlouho, ale vysledkem bylo, ze se plovouci
kod "rozjel". Bylo pak nutno "naucit" prijimac na tento pro nej "novy"
vysilac. Nastesti jsem mel servisni manual.

Standa