schema Tesla 813a

peterm servis@centron.sk
Pondělí Září 19 09:45:54 CEST 2005

 Mam dojem,ze to vyslo v nejakom AR v dobe,ked sa ten prijimac vyrabal
(70-te roky ?).Chcelo by to prezriet nejaku databazu clankov v AR z tej
doby. Teoreticky by som mohol prezriet stare rocniky ale mam to na velmi
nedostupnom mieste a daleko,takze je to len teoria.Velmi nerad by som to
robil a bola by to otazka tyzdnov.No a samozrejme je mozne,ze sa mylim a
nebolo to publikovane.

Peter

>Zdravim,

>   nemel  byste  nekdo  nahodou servisni dokumentaci/schema k zesilovaci
Tesla