Životnost kondenzátorů Tesla TC xxx MP

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Září 19 09:13:57 CEST 2005

Ja mam doma podomacku vyrabeny bedny (tatova prace z mladi) a byly tam taky spaleny vejskace, navic i stredovy repraky, pac to mel v uzivani bracha (house, rave, techno, jungle a dalsi hudebni styly, na ktery je beden s vejskacema skoda) a byly tam vsecko TESLA-made reproduktory.

Spaleny vejskace jsem poznal jednak sluchem (na jedny bedne vysky znatelne chybely) a druhak ohmmetrem - jeden mel vyrazne mensi odpor. Dal jsem tam nejaky repraky z televize, mely podobny rozmery, byly snad i na vyssi vykon a maj ted funci "stredovyskace" a hraje to slusne (subjektivni dojem, s jinejma bednama jsem to neporovnaval, pokud nepocitam plastovy radio Elta nebo repraky, co jsou v nasi Thomson mono televizi).

Na tom vyskaci by mel byt napsany nejaky udaj o impedanci, pokud bude ohmicky odpor vyrazne nizsi (nebo zadny - prerusene vinuti), tak je spaleny.

P.K.