klicenka

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Září 19 09:02:51 CEST 2005

No, ja nevim, me prijde klicek jako stupidni jednocip, ktery proste posle kod, ktery ma napevno naprogramovany, stejne jako v dalkaci od televize, proste se posle pevne dana sekvence bitu s nejakou danou frekvenci (sirkou pulsu).

Zatimco v aute muze byt nejaky inteligentni alarm spojeny s centralem a dalkacem a kdyz se mu odpoji baterka, tak to muze brat jako utok na auto nebo janevimco. (Podobne jako drive pouzivane kody u autoradii, ktere se po odpojeni baterky musely znovu zadat).

K nejakemu rozsynchornizovani by mohlo dojit v pripade, ze prenos dat bude probihat neustale a v jednom kuse. Napriklad kdyz odpojite PS2 mys od pocitace (nektere mainboardy to nemusi rozdejchat a musite restartovat PC, aby se mys znova chytla). Nerikam, ze v pripade ty mysi se porad posilaj nejaky data, ale zrejme porad bezi clock signal.

P.K.