klicenka

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Září 19 07:39:01 CEST 2005

Takze jedna klicenka funguje a druha ne? To je celkem zasadni informace.

Asi by to chtelo obe vyzkouset s osciloskopem (nejlip digitalnim s pameti) nebo napr. s programem Girder na PC a prislusnym infracidlem. Pak by bylo videt, jestli vysilaj stejny kod.

V kazdym pripade si myslim, ze vymenou baterky se kod neztrati.

P.K.