Mirne OT: Cim a jak topit bylo Salave panely

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Sobota Září 17 22:57:35 CEST 2005

No taky jsem o Veloxu uvazoval, ted jsem rozhodnuty pro drevostavbu.Ten
Velox ma nevyhodu - jakakoliv dira do steny, dodatecne posunout dvere, neco
pristavet - vsechno je problem. Opravdu je to bunkr. Navic akusticky utlum
obvodove steny tam uvadeli snad jen 45 dB (ted nevim, musel bych to
hledat) - bylo to kupodivu mene nez u Porotermu a mene nez pozaduje norma. A
ja mam parcelu cca 100 m od trati. U drevostavby uvazuju uvnitr ekopanel (27
dB, 30 s omitkou), 20 cm mineralni vaty (utlum neznam, ale je to tlumici
material) a venku deska Cetris (30 dB). At pocitam jak pocitam, jsem na tom
lip nez s klasickou konstrukci. A ten cervotoc (drevomorka) muze sezrat
tramy ve strese i u toho betonoveho baraku. A kolik procent baraku ma tyto
problemy?
Andel

----- Original Message -----
From: "Jiri Foldyna" <jiri.f@avizo.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, September 17, 2005 12:28 AM
Subject: RE: Mirne OT: Cim a jak topit bylo Salave panely

Dobry den,

> - nektery z systemu ztraceneho bedneni, treba Velox 5cm
> drevotriska, 18 az
> 28cm EPS, 15cm beton, 5cm drevotriska

tento system se mi velmi libi, nasel jsem si na webu nejake rozumy (stranky
vyrobce Velox a firmy Hoffmann z Hranic, kteri to dodavaji a stavi z toho).
Zda se mi to i cenove prijatelne.
Je tam nejaky zadrhel ? Proc se to masivne nepouziva (aspon podle toho, co
vidim na stavbach) ? Specialne tepelne izolacni vlastnosti a pevnost (v
podstate je to bunkr :-) se mi zdaji vynikajici...

Pokud byste nekdo mel zkusenosti nebo odkazy na zkusenosti s timto stavebnim
systemem, dejte prosim vedet.

Diky a zdravim

Jiri Foldyna