Re: průchozí připojení na WXP ?

turby@chips.cz turby@chips.cz
Sobota Září 17 21:58:33 CEST 2005

Zdravim,

 jednak pokud "udelate" z PC router zasdilenim pripojeni tak nemuzete
 soucasne z nej udelat i bridge. druhak pokud mate nastaveno pc jako
 router, dhcp pakety z modemu pres router obvykle neprojdou. vypnete
 sdileni intenretu na tom interface k modemu, vyberte oba interface a
 dejte vytvorit bridge.

--
 turby@chips.cz