Vyrovnávání napětí

Jan Waclawek wek@evona.sk
Sobota Září 17 20:26:33 CEST 2005

Milan MCM wrote:
> To asi nemohlo svítit stejně to je pravda ,ale věci made in China a pod
> to asi moc neřeší.
> Více méně jde o to  že aktuálně to pohasne skoro uplně :))
> Možná by to šlo vyřešit vypáráním odporu a dát tam odpory menší
> ale to se mě moc nechce :(( Ikdyž uplně zcestný nápad to také není

No takcitak, ak chcete zobrazovat na tych 3 displayoch na kazdom nieco
ine, tak to musite riesit tvrdym zdrojom 12V priamo pri nich ci uz
spolocnym alebo separatnym (pri tom druhom by sa dal vzajomne doladit
jas). Inak by vam tie displaye veselo poblikavali podla toho, ako by sa
menil odber na ostatnych...

wek