wifi v panelaku - Checked by AntiVir DEMO version -

MK info@mcu.cz
Sobota Září 17 12:25:08 CEST 2005

> Naposledy, kdyz jem protahoval UTPo v panelaku (starem),
> podarilo se mi pres prazdnou starou trubku (pro statni telefon) prochazet
> ob patro. Chtelo to jen trochu porovnat protahovaci pero, aby se
> nezarazilo
> v prvni krabici pode mnou. A k memu podivu jsem byl hotovy velice rychle.
> Ale je pravda, ze jsem mel stesti na poctive provedeni stoupacek v
> pancerovkach.

Dekuji ooooo dekuji, tohle bylo k nezaplaceni :-))))))
Pred par lety tu taje delali nove rozvody telefonu, ted jsem prosmejdil
stupacku a opravdu tam je jedna pancerovka s odcvakanyma starejma
dratama a vedle ni novy husi brk s novym tlf. rozvodem. Zda se ze bude
stacit odkryt na kazdem patre jen jeden panel a protahnout spagat trubkou.

Jeste jednou dekuji :-))))))

S pozdravem
MK