wifi v panelaku - Checked by AntiVir DEMO version -

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Sobota Září 17 12:06:28 CEST 2005

Do vytahove sachty se nesmi strkat zadne rozvody ,které nepatri k vytahu a
dost dukladne se to kontroluje pri pravidelne revizi vytahu !!!

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of MK
Sent: Saturday, September 17, 2005 11:50 AM
To: HW-news
Subject: Re: wifi v panelaku - Checked by AntiVir DEMO version -

> Este jedna uplne utrhnuta myslienka: neslo by pouzit rozvod odvetrania
> (z kupelne/WC/kuchyne) ako quasi-vlnovod pre to wifi?
>
> Pokojne ma sfukni.

Proc sfoukavat :-))))
Ale bohuzel neslo - psal jsem sice "v podstate nad sebou", ale bohuzel to
neni "presne nad sebou" :-(((((( Sice stejny vchod, stejne schodiste, stejna
vytahova sachta, ale byty to jsou vlastne sousedni :-((

Mozna by sla pouzit ta vytahova sachta, ale to se mi zda zase ten husi brk
jednodussi :-)))))

S pozdravem
MK