Placacka na mouchy (kdyz je ten patek..)

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Sobota Září 17 07:56:51 CEST 2005

Petr Simek napsal(a):

>Docela zajimavy nastroj :
>
>http://www.elektrika.cz/data/clanky/clanek.2005-09-03.2572428700

mno jestli se nepletu tak sou v tom dvě tužky a opravdu to není zázrak
... člověku dá víc práce odpozorovat kdy ta moucha jak a kde letí, než
prostě počkat a trefit ji novinama ... mimoto možná jsem tam měl slabý
baterky, ale nechal jsem mouchu škvařit půl minuty, žádnej smrad jsem
nepozoroval ... pak sem ji vytřepal na zem .. moucha tak dvacet sekund
ležela jak zdechlá, pak se zvetila a po cca půl minutě "motání se"
odletěla. Podobnej efekt, jako když jsme našli pavouka ve ždímačce ...
(nemohl jsem si pomoct) ... chodil hezky .. skoro rovně ;)))))))))

T.V.