HELP - Servisni manual Fluke PM5139 Function Generators ?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Září 16 11:08:49 CEST 2005

Cenu opravy jsem uz take zjistil a dojala me az k placi :-)

To, ze "odesel" kmitoctovy normal me take napadlo, ale zatim jsem se
nedostal k tomu jej rozebrat a to prave protoze je cely v ocelovem futralu a
to jeste uprostred pristoje totalne bez pristupu.
Dokaze nekdo odhadnout jaky typ kmitoctoveho  normalu bude pouzit ve
funkcnim generatoru 0-20MHz s udavanou presnosti :

Temperature coefficient: <±0.2 ppm / K
Aging: <±1ppm / year
Drift: <±0.3ppm in 7 hours

Dik

>Kde sehnat servisni manual vazne netusim, ale vim kolik stoji oprava :-).
Fluke ma u drazsich pristroju zajimavy pristup v podobe jednotne ceny
opravy, je jedno zda je praskla pojistka nebo cely pristroj vyhorel po
zasahu blesku v obou pripadech zaplatite stejne a to 40.000 Kc :-). Uz je
vam jasne, proc je takovy problem servisni manual sehnat :-).

>frequency generation does not work
Predpokladam, ze v tom nekde musi byt nejaky presny kmitoctovy normal,
nemohla by toto hlaska znamenat, ze nebezi? Ma predstava je, ze v tom nekde
pod krytem z masivni oceli bude nejake "cudo", ktere bude tepat nejspise na
10MHz. Domnivam se, ze oto cudo by melo zacit kmitat hned po zapnuti, ale je
mozne,ze jsem naprosto mimo :-). Tusite nekdo jak byvaji reseny OCXO, kmita
to ven  hned po pripojeni napeti nebo zvenku pod dekl vede i nejake
ovladani?

>Uz jsem se tu jednou neuspesne ptal, treba budu mit vice stesti.

Nemate nebo netusite nekdo kde (jak) prijit (stahnout v pdf, zapujcit na
papire, levne koupit, ..) servisni manual k predmetu?

Kamarad mi mezitim generator daroval a rad bych ho uchodil, nicmene se
obavam, ze bez servisniho manualu se nechytam, hledat zavadu na trech
deskach  velikosti A4, pokud jedine co vim je, ze pristoroj po self testu
nahlasi Error 6, coz je podle User manualu "frequency generation does not
work" je pomernew obtizne . Vsechny dalsi chybove hlasky jsou nejak
komentovany, ale chyba 6 jak napotvoru ne :-).