wifi v panelaku

LuKas hradlo@atlas.cz
Pátek Září 16 10:23:15 CEST 2005

Psal jsem to pouze kvuli tomu, ze nektere sektorovky maj vetsi vyzarovaci
uhel nez Yaginy. Takze signal z Yaginy se nesiri v tak velkem uhlu a uz vic
zalezi na tom, kam si ten "utocnik" stoupne :-)

Jasne, ze to neni ochrana proti vsem "nabodnutim", ale Yagina by mela jit
presneji "zaostrit" na cil nez sektorovka.

Kazdopadne tady taky plati, ze kdyz nekde chce, tak se connectne kamkoli...
:-/ Taky mate pravdu, ze Yagina je dost napadna :-(

LuKas