wifi v panelaku

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Září 16 10:13:49 CEST 2005

Wifi privderiri ve meste vas budou milovat az si vystrcite dve plechvky a
zaflakate eter v celem pasmu.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ondrej Ulehla
Sent: Friday, September 16, 2005 9:54 AM
To: HW-news
Subject: Re: wifi v panelaku

Venkem je to v pohode, to staci dve plechovky proti sobe nebo i konec koaxu
upraveny na 1/4vlnny dipol (oholit posledni 3cm kabelu) a musi to jet; ale
pokud by ten spoj mel jit vnitrkem budovy pres spoustu zdi, tak jedina
jistota je hodit UTPcko svetlikem nebo podobnym prostorem. WiFi se v budove
chova dost nepredvidatelne, zejmena v zelezobetonu.
Co se zabezpeceni tyce, lze pouzit sifrovanou VPNku nebo obecne nejaky
sifrovany tunel. Je to IMHO vyrazne bezpecnejsi nez jen obycejny WEP.

> Do osmeho patra dejte k tomu AP externi antenu, sektorovku tak 11dBi,
> mamirte ji smerem do prizemi a s nejvetsi pravdepodobnosti vasm na to
> pojete primo ta PCMCIA, pokud ne tak AP s originalnim prutem urcite ano.
> Co vybrat, mrknete do nabidky OvisLinku.

APcko se switchem.