wifi v panelaku

Martin Zaruba swz@volny.cz
Pátek Září 16 09:34:47 CEST 2005

Proc je WEP snadno zlomitelne?

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Marek Sembol" <hwm.land@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, September 16, 2005 9:25 AM
Subject: Re: wifi v panelaku

No obavam se, ze pres 8 pater se WiFi nechytnes (leda bys vystrcil
anteny z okna - mohlo by stacit ne opravdu antenu, ale kus koaxialu s
odstranenym opletenim ve vhodne delce - ja na to jedu na znacnou
vzdalenost). Ale to vyzaduje moznost tu antenu pripojit
Jsou-li ty byty nad sebou, treba by se dalo uvazovat o spusteni UTP -
levne, rychle (prenosem) a na rozdil od WiFi spolehlive...
S WiFi vytazenym takhle do prostoru se jeste podelim s neblahou
zkusenosti kolegy, ktery po WiFi dela lokalniho providera. Pripojil se
mu "cernoch" a pak je to jen o trpelivosti kdo z koho. Omezeni dle MAC
(jak mel puvodne) je o nicem (MAC adresy si cernoch odchytal a pak si
nastavoval tak ruzne nekterou z odchycenych adres), (WEP je
"zlomitelne" podobne jednoduse). Takze doporucuji tu WiFi zvazit a
zavrhnout.
Marek