OT:C++

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Září 16 09:36:20 CEST 2005

> Tri knizky od Herouta - Ucebnice jazyka C (dva dily) a neco podobneho pro
> C++

Ano, zejmena prvni dil mohu doporucit, 2. samozrejme neni spatny ale
protoze jsem zameren na MCU tak jej celkem nepotrebuji a tak nemohu
referovat.

Protoze znate Delphi takze objekty apod. nejspise znate tez. Takze Vam
jde spise o syntaxi C a k tomu je prave kniha pana Herouta dobra,
protoze zde najdete i porovnani s Packalem.

Pro C++ jsem si kdysi neco precetl o objektovem programovani jako
takovem, bohuzel uz nevim co to bylo. A kdyz jsem si hral s C++
Builderem tak jsem si koupil "Učíme se programovat v Borland C++ Builder
a jazyce C++" od Vaclava Kadlece pro me celkem dostatecna kniha ale budi
to na me dojem spise manualu k C++Builderu.

Pavel