RE: OT:RE: Stačíte to někdo číst, já už ne

Martin Marek martin.m.888@gmail.com
Pátek Září 16 09:01:50 CEST 2005

Zdravím,

jasný, v roce cca 1992 fungoval FIDONET,
někdo možná zná a tam se osvědčilo,
rozdělení na více konferencí a moderátoři,
tak nemusíme vynalézat vynalezené,
ale poučit se, moderátora jsme již vynalezli :-)))

Já se chci něco naučit z Elektroniky
a debaty typu : "Jaký programovací jazyk ve výuce?"
jsou pro mě trochu ztráta času,
proto, pokud by byla konference Počítače,
tak by to bylo výborné.

Je jasné, že někdo musí poskytnout prostor
pro tuto konferenci a dělá se to tak, že
všichni přihlášení se zkopírují do nového
listu a pokud to někomu vyhovuje, tak zůstane
a pokud ne, tak se odhlásí a zase přibydou
noví účastníci a záleží jen na nich co
bude náplní konfery a jak bude zajímavá.

Berte to jako návrh ke zvážení a jen můj
osobní názor.

Fil