Re: Jaký programovací jazyk ve výuce?

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Září 15 12:30:58 CEST 2005

> Tohle je utopie, programatori se hlavne snazi od sebe odlisit,
> takze kazdy si zvoli JINY jazyk, nez ma kolega jiz z pricipu
> (jsou preci umelci).

A kurna, ak on se z dusevniho otroka uz stal umelec - jezisi o cem se tu
bavite ????

> Dnes bych asi pouzil pascal (delphi) a ucil nejdrive
> neobjektove.

Predevsim bych ucil algoritmovat, algoritmovat a potom znovu algoritmovat.
Az by dotycny fyzik, stavar, doktor, zednik ci kdo to vlastne ma byt dokazal
jasne, strucne, presne a efektivne popsat postup uvareni kavy, tak potom
bych
ho mozna pustil k nejakemu programovacimu jazyku.

Pred nejakou dobou jsem rval smichy pri cteni jedne nejmenovane konference o
Delphi
Vedla se tam sahodlouha debata o tom jak se dostat na jednotlive byty
floatove promenne :-))))))))
A nejen debata on to tam i nekdo naprogramoval !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Takove proste

X: Extended;
Y: ^TByteArray;
Y := @X;

tam skutecne vazne prevadeli pomoci kusu programu :-)))))))
Ale co by po nich clovek vlastne chtel, vzdyt to jsou packaliste, ze :-))))
Jenze podobne debaty potkate v obmenene podobe i ve foru o Cecku

Ale vazne, nekdo to tu uz psal, je to o mysleni

S pozdravem
MK

PS: Petre promin, ale ja mam PACKAL jako terminus technicus zazity
uz dobrych 20let - a opravdu se nemyslim, ze jde o nejake znevazovani :-))))