Re: OT: prekladace a jazyky (bylo) Re: Jaký programovací jazyk ve výuce?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Září 15 11:59:01 CEST 2005

V cecku delaji problem i ruzne semanticke blbosti, napriklad moznost
pouzit proceduru drive nez se prekladac dozvi jeji deklaraci (nebo
moznost volat proceduru jinak nez je deklarovana, coz je totez). Z
toho take vyplyvaji ruzne komplikace v navrhu prekladace (a tez
vypocetni narocnost linkeru).

Ales Prochaska