OT: ISO (bylo Kalibrace multimetru)

David Kucera david@cybertex.cz
Čtvrtek Září 15 07:42:55 CEST 2005

Zdravim

dovolim si oponovat
jake iso si udelate a navrhnete takove ho budete mit
uz nejakou dobu u me probiha certifikace na ISO a mam to navrzene tak ze
paklize prijde objednavka elektronicky (at uz se jedna o vyvoj ci cokoli
jineho) tak prakticky az do konce zakazky(rozumej vytisteni faktury)
neni potreba vytisknout zadny papir, vse probiha jen elektronicky proti
elektronickemu podpisu ( a je tam vse od objednavek, navrhu pres vyrobu
az po mereni )
jedina nevyhoda toho je relativne narocnejsi certifikace a drahe vstupni
naklady
a ne kazda firma co dela iso vam to udela
certifikovana cinost je vyzkum a vyvoj v elektronice
jinak pokus si iso dobre udelate je to jen prinos pro firmu i zakaznika

David Kucera
technical director
CYBERTEX CZ, s.r.o.
GSM +420 728 719 427