Re: Jaký programovací jazyk ve výuce?

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Září 15 00:40:54 CEST 2005

> Boze jenom ne Packal!!! Mam par kolegu na fakulte(budouci fyzkove:), co
> vzdali snahy o programovani jiz na gymplu a to prave kvuli teto hricce
> prirody. Jeste dnes maji trauma při vzpomince na hlavicky souboru a
> funkci.

Boze chran nas pred zvestovateli svatych pravd samozvanymi verozvesty
Pokud je kriterium kvality prog. jazyka neschopnost jeho zvladnuti
stadem budoucich fyziku, tak mam velkou, ale opravdu velkou obavu
z dalsiho pokoleni tohoto predvoje vedy.

A mohu jen konstatovat, ze za fyzika se taky uz uci kde-kdo

> ale spis by to chtelo něco mezi VisualBasicem a C++, takze co třeba
> C# ? :).

Dovolim se z toho odvodit jedine - neznate poradne C, Packal, Javu
natoz pak nejake C# :-)))))
Doporucil bych studium historie - v te objevite zahady :-))
Treba tu podivuhodnou shodu jmen u autoru Pascalu a C# :-)))))))))

S pozdravem
MK

PS: V Pascalu jsem programoval jiz pod CP/M, ale to same plati o C, C++,
dB2,
Foxce, PL1, Fortranu, Cobolu, PL/M, Basicu, assemblerech a spouste dalsich
jazyku.
A fakt nedokazu rict co je lepsi - mozna tak co je na konkretni vec vhodne
vice a co mene