Smart Tweezers LCR

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Září 15 00:11:26 CEST 2005

Prijde mi zbytecne se s Vami o tom dohadovat, urcite mate pravdu ve vsem,
asi je tu mimo Vas nazor vsechno spatne. Ja si dokazu udelat obrazek o
meridlu vcelku hned a nemusim s nim merit roky. Vy asi taky, kdyz jste
oznacil jako hracku puvodni subject, ktery ve srovnani s Vami uvedenym
MIC-4070D nevychazi zas tak spatne. Podobnym nesmyslnym zpusobem jako Vy
bych tu mohl reagovat treba na kazdy prispevek, ale od toho tu snad nejsme
ne?

Tosa

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka
Sent: Wednesday, September 14, 2005 11:53 PM
To: HW-news
Subject: Re: Smart Tweezers LCR

Petr Tosovsky napsal(a):

> ale z meho pohledu je i
> tak nedostacujici, oznacil bych ho spise jako orientacni.

Ano, 1 az 2% presnost je prece orientacni...

Priznavam, ze na
> moznost mereni ztratoveho cinitele jsem neprisel a nevim proc bych to mel
> ted zkoumat nekde ze specifikace. Nevyhovoval mi, tak jsem s nim nemeril.
> Muj nazor a zkusenost. Nevidim smysl v utraceni za "hracky", ktere jsou
pak
> k nicemu.

Co veta, to perla, zvlast ve vzajemne souvislosti. Vy jste ten metr
neznal do te miry, ze ani nevite o jeho zakladni schopnosti mereni,
presto se ani neobtezujete podivat se do specifikace a rovnou ho
oznacite za "hracku".

Chlape, s Vami bych chtel pracovat, to musi byt radost.

Howgh.
--
Jirka